Werkwijze

Aangepast aan uw behoeftes.

Klantgericht werken is voor ons prioriteit!


Daarom is het essentieel om te begrijpen wat een klant nodig heeft om zijn automatisering goed in te zetten voor zijn werkzaamheden.
Om te zorgen dat wij in de ICT behoefte van onze klanten voorzien, proberen we dit van te voren in kaart te brengen en gerichte oplossingen aan te bieden.

 

Deze stappen kunnen zowel voor uw netwerkvragen als voor bijvoorbeeld uw website zijn.

 

  1. Allereerst bespreken wij met u uw wensen, de knelpunten, het budget, het imago en de doelgroep(en) van uw onderneming, en analyseren wij de huidige situatie van uw netwerk of website.
  2. Op basis van deze inventarisatie geven wij u een gedegen en objectief advies en ontwerpen een aantal oplossingen die passen bij uw wensen.
  3. Deze voorstellen bespreken wij met u en kiezen in overleg met u de beste oplossing.
  4. Vervolgens gaan wij aan de slag en voeren de gekozen oplossing uit.
  5. Als laatste zorgen wij, indien gewenst, voor hosting, onderhoud, en controle / monitoring van uw website, netwerk, apparatuur of software, en is onze helpdesk 24 uur per dag bereikbaar in geval van storingen.